Komunikační strategie kočičího útulku Dobré ruce ve Zlíně

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie kočičího útulku Dobré ruce ve Zlíně

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie kočičího útulku Dobré ruce ve Zlíně
Autor: Němcová, Petra
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Bakalářská práce se věnuje vymezení pojmů jako neziskový sektor, neziskové organizace, marketingová komunikace a propagační aktivity v neziskovém sektoru, zejména zvířecích útulků. Praktická část zkoumá, na základě dotazníku, povědomí lidí o útulcích ve Zlínském kraji, jejich motivaci k darování peněz takovýmto organizacích, názor lidí na propagaci útulků a na základě rozhovorů a analýz také zjišťuje, jak se útulky skutečně propagují. Práce se primárně zaměřuje na kočičí útulek Dobré ruce. Na základě výsledků výzkumu lze vyvodit konkrétní doporučení pro výše zmíněný kočičí útulek a jeho propagaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50851
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 62641


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
němcová_2022_dp.pdf 5.193Mb PDF Zobrazit/otevřít None
němcová_2022_op.doc 119.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
němcová_2022_vp.pdf 145.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet