Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti |
Autor: |
Matoušková, Michaela
|
Vedoucí: |
Fafílek, Michael
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového mixu podniku Kytka jako Brno s. r. o. Tento podnik má dvě pobočky v Brně a v Olomouci a provozuje i e-shop. Jeho hlavní činností je výroba vázaných kytic a prodej dekorativního sortimentu. Cílem bakalářské práce bylo vypracování literární rešerše zaměřenou na marketingový mix a následné převedení do praktické části, kde byla popsána analýza současného stavu Kytky jako Brno. Závěr praktické části se věnuje návrhům a doporučením pro vylepšení marketingového mixu podniku jako celku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50783
|
Datum:
|
2022-02-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet