Apely v reklamě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Apely v reklamě |
Autor: |
Kaňovský, Robert
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá apely v reklamě se zaměřením na jejich vnímání ze strany česko-slovenské populace a na základě zjištěných informací vytvořením zcela nových jednotlivých kategorií apelů, které obsahují také nově definované apely. Hlavním cílem práce je vytvoření zcela nových univerzálních kategorií apelů a k nim přiřazení nově definovaných jednotlivých apelů získaných na základě zpracované analýzy expertního hodnocení jednotlivých hodnotitelů v návaznosti na zhlédnutí konkrétních spotů zařazených do sedmnácti produktových kategorií. V teoretické části je definován pojem reklama s historickým exkurzem a definovány základní funkce a role reklamy. V oblasti emocí v marketingu jsou definovány základní charakteristiky a znaky emocí a specifikovány základní emoce. V oblasti apelů v reklamě jsou definovány jednotlivé apely známé z odborné literatury. U nejčastěji definovaných apelů je proveden také jejich detailnější popis. Praktická část zahrnuje kvalitativně-kvantitativní výzkum ve formě analýzy odpovědí hodnotitelů, které byly poskytnuty vedoucím práce ve spojitosti se zjišťováním výskytu různých apelů napříč produktovými kategoriemi. Výstupem práce je definování nových univerzálních kategorií apelů, k nim přiřazení nových jednotlivých apelů, a také definování nových kategorií a nových apelů vyskytujících se u jednotlivých produktových kategorií. Výstupem práce je také porovnání autorem definovaných nových kategorií apelů a nových apelů s doposud známými apely prezentovanými v odborné literatuře. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50735
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
62217
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet