Projekt zavedení udržitelných praktik v hotelu pro zvýšení loajality zákazníka ke značce
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavedení udržitelných praktik v hotelu pro zvýšení loajality zákazníka ke značce |
Autor: |
Opravilová, Kamila
|
Vedoucí: |
Vaculčíková, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá tvorbou projektu pro zavedení udržitelných praktik v hotelu s cílem zvýšení loajality zákazníka ke značce. V teoretické části jsou zpracovány informace získané z odborné literatury, zaměřené na problematiku udržitelného cestovního ruchu, hotelnictví a uplatňování environmentálního řízení v hotelnictví. V analytické části je popsán aktuální stav vybraného hotelu. Zkoumaná problematika je dále analyzována pomocí SWOT analýzy a dotazníkového šetření, pro získání nezbytných informací, které byly podkladem pro tvorbu projektu. Zpracovanou analýzou bylo zjištěno, že vybraný hotel má potenciál pro zavedení udržitelných praktik a že existuje skupina zákazníků, kteří mají zájem o ubytování v hotelu, který viditelně snižuje svůj vliv na životní prostředí. Výsledkem práce je projekt pro zavedení konkrétních udržitelných opatření v hotelu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50720
|
Datum:
|
2022-02-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podnikání ve službách cestovního ruchu |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet