Digitální komunikace vybraného vinařství

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Digitální komunikace vybraného vinařství

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Digitální komunikace vybraného vinařství
Autor: Prchalová, Klára
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá digitální marketingovou komunikací se zaměřením na konkrétní vinařství. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení důležitých pojmů týkajících se digitální marketingové komunikace, obsahového marketingu a segmentu vinařství v oblasti marketingu. Praktická část se v úvodu věnuje informacím o vybraném vinařství a jeho aktuální digitální komunikaci a následně pomocí kvantitativního a kvalitativního šetření zkoumá pohled na digitální komunikaci podniků obecně i podniků vinařských. Na základě získaných poznatků je v projektové části vytvořen návrh komunikace vinařství na digitálních platformách.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50645
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62538


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
prchalová_2022_dp.pdf 2.598Mb PDF Zobrazit/otevřít None
prchalová_2022_op.doc 116Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
prchalová_2022_vp.doc 96Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet