Digitální komunikace vybraného vinařství
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Digitální komunikace vybraného vinařství |
Autor: |
Prchalová, Klára
|
Vedoucí: |
Šula, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá digitální marketingovou komunikací se zaměřením na konkrétní vinařství. Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení důležitých pojmů týkajících se digitální marketingové komunikace, obsahového marketingu a segmentu vinařství v oblasti marketingu. Praktická část se v úvodu věnuje informacím o vybraném vinařství a jeho aktuální digitální komunikaci a následně pomocí kvantitativního a kvalitativního šetření zkoumá pohled na digitální komunikaci podniků obecně i podniků vinařských. Na základě získaných poznatků je v projektové části vytvořen návrh komunikace vinařství na digitálních platformách. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50645
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
62538
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet