Informální učení studentů oboru sociální pedagogika
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Informální učení studentů oboru sociální pedagogika |
Autor: |
Chlupová, Šárka
|
Vedoucí: |
Kalenda, Jan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá tématem informálního učení vysokoškolských studentů oboru sociální pedagogika. Magisterská práce má teoreticko-empirický charakter. V teoretické části je čtenář seznámen s ústředními koncepty, jakými je učící se společnost, celoživotní učení a informální učení. Pozornost je věnována též charakteristice oboru sociální pedagogika, se zvláštním zaměřením na téma učení sociálních pedagogů. Empirická část pak obsahuje popis metodologie a samotného provedeného kvalitativního výzkumného šetření. Cílem výzkumného šetření bylo zjistit, jak se studenti informálně učí a jaký význam této aktivitě přikládají. V rámci výzkumu byla pozornost upřena na zjištění toho, jakými způsoby studenti sociální pedagogiky tento typ učení realizují. Bylo zjištěno, že studenti celkově preferují komunikaci a pozorování. Taktéž upřednostňují učení se v offline prostředí. Informálnímu učení studenti přisuzují velký význam. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50638
|
Datum:
|
2022-01-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
60526
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet