Komunikační strategie společnosti KMS spol. s r.o
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie společnosti KMS spol. s r.o |
Autor: |
Omelková, Alžběta
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce má za cíl nastavit optimální komunikační strategii pro společnost KMS spol. s r.o. a podpořit tak její obchodní i komunikační cíle pro následující období jednoho roku. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretická a seznamuje čtenáře s teoretickými východisky práce, které jsou spojeny s problematikou týkající se marketingové komunikace. Jsou zde uvedeny také cíle práce a výzkumné otázky. V praktické části jsou následně aplikovány teoretické poznatky do praxe. Součástí praktické části je zmapování komunikace firmy, SWOT analýza, Porterova analýza konkurenčního prostředí a marketingový výzkum. Na základě výsledků z provedených analýz a marketingového výzkumu je v projektové části sestaven návrh komunikační strategie pro společnost KMS spol. s r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50619
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
62504
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet