Komunikační strategie společnosti KMS spol. s r.o

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie společnosti KMS spol. s r.o

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie společnosti KMS spol. s r.o
Autor: Omelková, Alžběta
Vedoucí: Kocourek, Josef
Abstrakt: Tato diplomová práce má za cíl nastavit optimální komunikační strategii pro společnost KMS spol. s r.o. a podpořit tak její obchodní i komunikační cíle pro následující období jednoho roku. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První část je teoretická a seznamuje čtenáře s teoretickými východisky práce, které jsou spojeny s problematikou týkající se marketingové komunikace. Jsou zde uvedeny také cíle práce a výzkumné otázky. V praktické části jsou následně aplikovány teoretické poznatky do praxe. Součástí praktické části je zmapování komunikace firmy, SWOT analýza, Porterova analýza konkurenčního prostředí a marketingový výzkum. Na základě výsledků z provedených analýz a marketingového výzkumu je v projektové části sestaven návrh komunikační strategie pro společnost KMS spol. s r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50619
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 62504


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
omelková_2022_dp.pdf 5.515Mb PDF Zobrazit/otevřít None
omelková_2022_op.pdf 234.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None
omelková_2022_vp.doc 141.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet