Vnímání plus size modelek v reklamách na základě genderu recipientů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vnímání plus size modelek v reklamách na základě genderu recipientů |
Autor: |
Halámková, Šárka
|
Vedoucí: |
Dolínková, Olga
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá vnímáním plus size modelek v reklamách v závislosti na pohlaví příjemce reklamního sdělení. Teoretická část popisuje ideál krásy, vliv médií na tělesný vzhled a genderové role a stereotypy v souvislosti s reklamou. Praktická část se zabývá plus size modelingem v kontextu s konkrétními značkami. Díky poznatkům kvantitativního a kvalitativního šetření z praktické části bude v projektové části navržena komunikační kampaň pro značku Le Chaton. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50610
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
62525
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet