Sociální reklama se zaměřením na prevenci proti AIDS
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sociální reklama se zaměřením na prevenci proti AIDS |
Autor: |
Karlíková, Lucie
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá percepcí sociálních kampaní zaměřených na problematiku AIDS u mladých lidí. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako jsou sociální marketing, sociální reklama, rozdíl mezi komerčním a sociálním marketingem a problematika AIDS. V praktické části je využita metoda individuálních hloubkových rozhovorů a obsahová analýza pěti kampaní zaměřených na problematiku HIV/AIDS. V projektové části je navrhnuta komunikační kampaň, která ilustruje daný problém a klade si za cíl tvořit osvětu o HIV/AIDS a zároveň apeluje na používání prezervativů u mladých lidí. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50564
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
62529
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet