Význam marketingové komunikace základní školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam marketingové komunikace základní školy |
Autor: |
Houfková, Ivana
|
Vedoucí: |
Dolínková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá významem marketingové komunikace Základní školy Čáslav, Sadová 1756, okres Kutná Hora a reaguje na současnou situaci ve školství, konkrétně v oblasti základního vzdělávání. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část charakterizuje pojmy klíčové pro marketingovou komunikaci v prostředí školy. Praktická část představuje Základní školu Čáslav v Sadové ulici a zabývá se analýzou kvantitativního šetření. Projektová část navrhuje na základě zjištěných poznatků komunikační plán pro základní školu s cílem budování dobré pověsti školy a se zajištěním dlouhodobě uspokojivého počtu nově zapsaných žáků, dobrých vztahů uvnitř školy, ale také dobrých vztahů s veřejností. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50563
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
62183
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet