Komunikační strategie Prodejní pasáže Zlín-Louky
Show full item record
No preview available
Title:
|
Komunikační strategie Prodejní pasáže Zlín-Louky |
Author: |
Vymětalová, Markéta
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá analýzou nákupního centra Prodejní pasáž Zlín-Louky. Ve své práci jsem použila teoretické znalosti, znalosti z praxe a marketingový výzkum. Využila jsem kvantitativního i kvalitativního typu výzkumu. Mým úkolem je analyzovat současný stav Prodejní pasáže a sestavit vhodnou komunikační strategii. Analýzy a marketingový výzkum mi pomohou najít odpovědi k mnoha otázkám týkajících se marketingové komunikace, konkurenčních nákupních center, definice cílové skupiny, příležitostí a hrozeb, slabých a silných stránek. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5054
|
Date:
|
2008-04-25 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2018
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
7570
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account