Videohra s tematikou bludiště
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Videohra s tematikou bludiště |
Autor: |
Schneider, Daniel
|
Vedoucí: |
Novák, Pavel
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je vytvoření hry s tematikou bludiště, která převážně vychází z éry maze videoher z období 80. a 90. let minulého století. Teoretická část v podobě analýzy již vzniklých her podobného typu dává základ pro vznik nové, autorem vyvíjené hry s tematikou bludiště. Ta se snaží v sobě kloubit různé prvky známých maze videoher. Praktická část se zaměřuje na popis jejího designu a vývoje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50543
|
Datum:
|
2021-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Digitální design |
Studijní obor:
|
Multimédia a design - Digitální design |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet