Marketingová komunikace Red brick design shopu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace Red brick design shopu |
Autor: |
Kubínová, Lucie
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce pojednává o Marketingové komunikaci analyzované na Red brick design shopu. Teoretická část je zakotvena pojmy z oblasti Marketingové komunikace a taktéž definuje pojmy z oblasti Fashion marketingu, jeho historický vývoj a novodobý pojem Udržitelnost. Praktická část se věnuje analýze zkoumající okolnosti vedoucí k opakovanému nákupu v multibrandovém butiku a samotnému postavení zákaznic k udržitelné módě. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50502
|
Datum:
|
2022-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
62635
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet