Marketingová strategie Čajového koutku v Napajedlech

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie Čajového koutku v Napajedlech

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie Čajového koutku v Napajedlech
Autor: Šeda, Martin
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Obsahem diplomové práce je vytvoření marketingové strategie, která obsahuje i na komunikační strategii pro snadnější proniknutí na trh. Hlavním účelem této práce je využít všech možných teoretických podkladů pro vytvoření důležité analýzy trhu a vymezit konkurenci v samotném okolí Napajedel, dle těchto poznatků vypracovat odpovídající marketingovou a komunikační strategii. Teoretická část diplomové práce vysvětluje základní pojmy, které jsou spojeny s marketingem služeb a následně i marketingovou strategii. Praktická část se věnuje průzkumu trhu situační a SWOT analýze podpořenou kvalitativním výzkumem a experimentem. V projektové části je cílení na samotnou aplikaci z předem získaných poznatků. V této časti je vytvořen návrh jak marketingové, tak i komunikační strategie pro čajovnu Čajový koutek.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50494
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: Fx 62543


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
šeda_2022_dp.pdf 3.857Mb PDF Zobrazit/otevřít None
šeda_2022_op.doc 146.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
šeda_2022_vp.doc 131Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet