Marketingová komunikace firmy Tescoma

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace firmy Tescoma

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace firmy Tescoma
Autor: Zmeškalová, Kateřina
Vedoucí: Dolínková, Olga
Abstrakt: Cílem bakalářské práce je zhodnotit, se kterými komunikačními nástroji přijdou do kontaktu zákazníci nejčastěji, které komunikační nástroje využívají, a kterých naopak nevyužívají a považují je tedy za zbytečné a následný návrh možných zlepšení v rámci komunikačního mixu. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá komunikačním a marketingovým mixem a představuje komunikační strategie a fáze marketingového výzkumu. Tuto část zakončuje metodologie práce. Praktická část se zabývá představením firmy Tescoma a prvky komunikačního mixu, kterých aktuálně využívají. Dále jsou představeny a blíže popsány výsledky dotazníkového šetření, které jsou doplněny o poznatky Ing. Jindřicha Koláře, které byli získány na základě online rozhovoru. Je uplatněna analýza SWOT, následně zodpovězení výzkumných otázek a sepsána vhodná doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50468
Datum: 2022-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 62621


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zmeškalová_2022_dp.pdf 2.217Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zmeškalová_2022_op.doc 140.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zmeškalová_2022_vp.doc 114Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet