Možnosti realizace badatelsky orientovaného vzdělávání v hodinách prvouky

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Možnosti realizace badatelsky orientovaného vzdělávání v hodinách prvouky

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Možnosti realizace badatelsky orientovaného vzdělávání v hodinách prvouky
Autor: Soukupová, Adéla
Vedoucí: Wiegerová, Adriana
Abstrakt: Předložená diplomová práce se zabývá koncepcí badatelsky orientovaného vzdělávání v podmínkách základních škol. Se specifikací na hodiny prvouky se autorka věnuje aplikaci koncepce v podmínkách primárního vzdělávání. Cílem práce bylo systematizovat teoretické poznatky o badatelsky orientovaném vzdělávání a objasnit, jak učitelé pracují s touto koncepcí na hodinách prvouky. Součástí práce je výzkumná část, která je zaměřena na analýzu práce učitelů prvního stupně základních škol. Autorka pracovala s deseti učiteli ze šesti základních škol a využila metody nestrukturované pozorování a polostrukturovaný rozhovor. Ve výzkumu bylo zjištěno, že učitelé na svých hodinách prvouky čerpají některé postupy z koncepce badatelsky orientovaného vzdělávání. Diplomová práce odkryla různé způsoby aplikace badatelsky orientovaného vzdělávání s důrazem na sledování práce žáků, i učitelů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/50377
Datum: 2021-10-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 60145


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
soukupová_2022_dp.pdf 2.661Mb PDF Zobrazit/otevřít None
soukupová_2022_op.pdf 357.3Kb PDF Zobrazit/otevřít None
soukupová_2022_vp.pdf 147.6Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet