Vizuální identita značky v online prostředí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Vizuální identita značky v online prostředí |
| Autor: |
Mišeková, Lucia
|
| Vedoucí: |
Vyoralová, Jana
|
|
Abstrakt:
|
Teoretická časť bakalárskej práce skúma smerovanie grafického dizajnu s nástupom osobného počítača a expanziu online priestoru. Približuje, rovnako, súčasné trendy a rieši problematiku prepojenia vizuálnej identity s webom a sociálnymi sieťami. Konfrontuje a syntetizuje obsah vizuálnej komunikácie vybraných značiek. V praktickej časti nám práca ponúka náhľad a priblíženie značky Dusha, a to jej koncept a popis novej vizuálnej identity. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50365
|
|
Datum:
|
2021-11-01 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ateliér Grafický design |
|
Studijní obor:
|
Multimédia a design - Grafický design |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet