Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Enhancement opportunities for the Customer Service of the CIS market in the Selected Company |
Autor: |
Abdigali, Aitolkyn
|
Vedoucí: |
Ondra, Pavel
|
Abstrakt:
|
Vybraná společnost je nadnárodní ropná a plynárenská společnost, která prodává paliva a maziva po celém světě. Tato diplomová práce se zaměřila na oddělení zákaznických služeb, které podporuje distributory z rusky mluvících trhů: Ruska, Ukrajiny, Kazachstánu, Běloruska, Arménie, Uzbekistánu, Tádžikistánu a Turkmenistánu. Diplomová práce obsahuje obecný přehled současných trendů v CRM a operacích zákaznické podpory ropných a plynárenských podniků v sektoru B2B. Práce popisuje současné obchodní procesy v týmu zákaznických služeb a popisuje, jak ovlivňují úroveň spokojenosti zákazníků a zaměstnanců. Je důležité vyhodnotit účinnost stávajících procesů v oddělení zákaznických služeb, protože v současné době společnost čelí problému s nedostatkem zaměstnanců v týmu. Použité procesní modely vizuálně popisují všechny základní operace, které přímo ovlivňují spokojenost zákazníků. K detekci slabin stávajících obchodních procesů bylo použito dotazování zaměstnanců a zákazníků. Diplomová práce dále obsahuje doporučení a možné způsoby vylepšení současného stavu vyplývající z provedeného průzkumu zákazníků a zaměstnanců společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50062
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management and Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
59902
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet