Tři podoby magického realismu evropské artové kinematografie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tři podoby magického realismu evropské artové kinematografie |
Autor: |
Růžička, Tadeáš
|
Vedoucí: |
Dvořáčková, Markéta
|
Abstrakt:
|
Hlavní náplní bakalářské práce je analýza a popis práce s magickým realismem v evropské kinematografii devadesátých let dvacátého století. V teoretické části se zaměřuje na to, co je to umělecký film a jak se může magický realismus projevovat ve filmu. V analytické části bakalářské práce jsou analyzována tři konkrétní díla, která se jeho prvky vyznačují. Jedná se o filmy Prolomit vlny (1996), Dvojí život Veroniky (1991) a Návrat idiota (1999). Zde se především rozebírají scény, ve kterých se magický realismus projevuje, a také způsob, jak s ním autoři pracují, jak je stylizovaný a jakými cestami ovlivňuje příběh. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/50021
|
Datum:
|
2020-12-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Audiovize |
Studijní obor:
|
Audiovizuální tvorba - Kamera |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
57282
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet