Autorská oděvní značka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Autorská oděvní značka |
Autor: |
Berecková, Anežka
|
Vedoucí: |
Petříčková, Kristýna
|
Abstrakt:
|
Vytvoření koncepce vlastní módní značky, která si zakládá na hodnotách autenticity, lo-kálnosti a udržitelnosti, definování identity vlastní značky, jejího DNA a esence, hledání směru, kterým se značka v dnešní době dokáže prosadit na trhu, prozkoumání způsobů marketingové a vizuální komunikace se zákazníkem - to je cílem teoretické části mé dip-lomové práce. Praktická část diplomové práce je módní kolekce, která se inspiruje obdobím rokoka a zároveň 20. a 30. léty 20. století. Z těchto historických módních období se nechává oslovit jejich tvaroslovím, technikami a stylem, které přejímá a transformuje do kontextu dnešní doby v souladu s identitou a nastavením autorské značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49971
|
Datum:
|
2020-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Design oděvu |
Studijní obor:
|
Multimédia a design - Design oděvu |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
59778
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet