Autorská oděvní značka
Show full item record
No preview available
Title:
|
Autorská oděvní značka |
Author: |
Berecková, Anežka
|
Advisor: |
Petříčková, Kristýna
|
Abstract:
|
Vytvoření koncepce vlastní módní značky, která si zakládá na hodnotách autenticity, lo-kálnosti a udržitelnosti, definování identity vlastní značky, jejího DNA a esence, hledání směru, kterým se značka v dnešní době dokáže prosadit na trhu, prozkoumání způsobů marketingové a vizuální komunikace se zákazníkem - to je cílem teoretické části mé dip-lomové práce. Praktická část diplomové práce je módní kolekce, která se inspiruje obdobím rokoka a zároveň 20. a 30. léty 20. století. Z těchto historických módních období se nechává oslovit jejich tvaroslovím, technikami a stylem, které přejímá a transformuje do kontextu dnešní doby v souladu s identitou a nastavením autorské značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49971
|
Date:
|
2020-12-01 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ateliér Design oděvu |
Discipline:
|
Multimédia a design - Design oděvu |
Grade for thesis and defense:
|
C
59778
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account