Marketing strategies and Management of economic risk in small businesses in the Czech business environment

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketing strategies and Management of economic risk in small businesses in the Czech business environment

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketing strategies and Management of economic risk in small businesses in the Czech business environment
Autor: Boukhal, Boutaina
Vedoucí: Dvorský, Ján
Abstrakt: Diplomová práce si klade za cíl prozkoumat vhledy a vnímání k tématu řízení ekonomických rizik v malých a středních podnicích v České republice. Malé a střední podniky hrají v domácím hospodářském rozvoji zásadní roli. Jsou to organizace s vyšší přijatelností a flexibilitou ve srovnání s velkými podniky. Kvůli nedostatku osvědčeného rámce a omezeným zdrojům jsou však extrémně zranitelní vůči rizikům. Kromě toho jsou postupy a techniky řízení rizik zásadní pro výkon a rozvoj malých a středních podniků. Řízení rizik zahrnuje zjišťování hrozeb a určování pravděpodobnosti jejich výskytu a jejich nebezpečnosti. Klíčovým problémem v procesu řízení rizik je řešení známých rizik a stanovení, co s nimi dělat. Diplomová práce má tendenci komplexněji zkoumat současný stav řízení rizik v malých a středních podnicích v České republice. Hlavním cílem je zjistit závislost průmyslového sektoru malých a středních podniků a jejich přístup k řízení rizik. Pokrývá teoretickou část, která obsahuje přehled literatury z pohledu českých i zahraničních autorů definujících základní pojmy řízení ekonomických rizik pro malé a střední podniky. Empirická část obsahuje data získaná od různých společností, následují výsledky průzkumů mezi malými a středními podniky v České republice a jejich hodnocení. Závěry získané z empirické části práce v tomto bodě budou vyplněny jako důvod pro projekt zavedení podpůrného nástroje ke zvýšení kvality podnikatelského prostředí v sektoru malých a středních podniků v České republice.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49940
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav podnikové ekonomiky
Studijní obor: Management and Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 58695


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
boukhal_2021_dp.pdf 1.844Mb PDF Zobrazit/otevřít None
boukhal_2021_op.docx 27.77Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
boukhal_2021_vp.docx 23.08Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet