Projekt budování obchodní značky Podravka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt budování obchodní značky Podravka |
Autor: |
Ďurčanová, Alena
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práca sa zaoberá projektom budovania obchodnej značky Podravka-Lagris a.s.. Teoretická časť je zameraná na teoretické východiská, ktoré slúžia ako podklad pre spracovanie praktickej a projektovej časti práce. Praktická časť sa zameriava na charakterizovanie spoločnosti, cieľovej skupiny, realizáciu analýz a prieskum trhu. Na základe uskutočneného marketingového výskumu je vypracovaný projekt budovania obchodnej značky Podravka prostredníctvom zavedenia novej produktovej kategórie. Projekt je podrobený časovej, rizikovej a nákladovej analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49906
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
58634
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet