Analýza propagace vybrané destinace cestovního ruchu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza propagace vybrané destinace cestovního ruchu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza propagace vybrané destinace cestovního ruchu
Autor: Lapuníková, Helena
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Práce s názvem "Analýza propagace vybrané destinace cestovního ruchu" nabízí pohled do světa marketingu v oblasti turismu, který aplikuje na konkrétní destinaci - Opavské Slezsko - s hlubším zaměřením na Statutární město Opavu. Za využití teoretických poznatků a sběru dat souvisejících s problematikou se dostává k samotné podstatě, jíž je analýza jed-notlivých článků komunikace oblasti a jejich efektivnost. Důležitým výstupem práce je sestavení analýzy SWOT, která pomáhá dojít k závěrům a zhodnocením předem stanovené hypotézy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4983
Datum: 2008-05-12
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2015
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7469


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
lapuníková_2008_bp.pdfZablokované 1.942Mb PDF Zobrazit/otevřít
lapuníková_2008_vp.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
lapuníková_2008_op.doc 53.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet