Analýza propagace vybrané destinace cestovního ruchu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza propagace vybrané destinace cestovního ruchu |
Autor: |
Lapuníková, Helena
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Práce s názvem "Analýza propagace vybrané destinace cestovního ruchu" nabízí pohled do světa marketingu v oblasti turismu, který aplikuje na konkrétní destinaci - Opavské Slezsko - s hlubším zaměřením na Statutární město Opavu. Za využití teoretických poznatků a sběru dat souvisejících s problematikou se dostává k samotné podstatě, jíž je analýza jed-notlivých článků komunikace oblasti a jejich efektivnost. Důležitým výstupem práce je sestavení analýzy SWOT, která pomáhá dojít k závěrům a zhodnocením předem stanovené hypotézy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4983
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2015
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7469
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet