Kritéria výběru hraček do mateřské školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Kritéria výběru hraček do mateřské školy |
Autor: |
Žádníková, Kristýna
|
Vedoucí: |
Horníčková, Beata
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce má teoreticko-výzkumný charakter a je zaměřena na hračky v mateřské škole. Cílem práce je zjistit, jaká kritéria si stanovují učitelé mateřských škol při výběru hraček a jaké jsou požadavky učitelů na hračky. Teoretická část je zaměřena na hru a hračku v prostředí mateřské školy, na vymezení východisek týkajících se způsobu výběru hraček pro práci učitele v podmínkách mateřských škol a také je zde zmíněna hra a hračko jakožto prvek rozvoje dítěte. V praktické části, která je realizována metodou dotazníkového šetření, jsou zjišťována kritéria, dle kterých učitelé mateřských škol vybírají hračky. Z výzkumu vyplynulo, že nejčastějšími kritérii, dle kterých vybírají učitelé mateřských škol hračky je bezpečnost, věková přiměřenost, edukační charakter, mnohostranné využití, dále pak odolnost, materiál, estetičnost a hygienické ošetření hračky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49821
|
Datum:
|
2021-07-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
59984
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet