Analýza konkurenčního prostředí firmy SULKO s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurenčního prostředí firmy SULKO s.r.o. |
Autor: |
Nováková, Barbora
|
Vedoucí: |
Šimková, Tamara
|
Abstrakt:
|
Konkurence se vyskytuje v každém odvětví průmyslu. Tato práce se zaměřuje na konku-renci v odvětví výroby a prodeje prvků z plastu. Teoretická část objasňuje pojem konkurence, její rozdělení a výběr správného konkurenta. Dalším prvkem je cena a její analýza. Analytická část se převážně zabývá cenovým srovnáním a rozborem cen společnosti SULKO vůči jejím hlavním konkurentům, firmám AQ okna s.r.o., Eurojordán s.r.o., Plas-tová okna Macek s.r.o., Otherm s.r.o., RI-okna a.s. a Vekra s.r.o. Porovnává též, jak konku-renti komunikují se zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4981
|
Datum:
|
2007-12-07 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
7392
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet