Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny v předškolním vzdělávání

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny v předškolním vzdělávání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny v předškolním vzdělávání
Autor: Vahalíková, Petra
Vedoucí: Pokrivčáková, Silvia
Abstrakt: Předkládaná diplomová práce se věnuje tématu využívání grafických příběhů v osvojování angličtiny jako cizího jazyka v předškolním vzdělávání. Jejím cílem je zjištění zkušeností učitelů mateřských škol, s využíváním grafických příběhů v rámci počátečního osvojování cizího jazyka u dětí předškolního věku. Teoretická část představuje sumarizaci teoretických poznatků problematiky raného osvojování cizího jazyka u dětí předškolního věku, roli využívání literárních žánrů a zejména vliv jejich obrazových informací při práci s textem. V praktické části jsem pomocí kvantitativního designu metodou dotazníkového šetření a získaných dat od respondentů zpracovala analýzu výsledků a jako doplňkovou metodu jsem zvolila kvalitativní design polostrukturovaného interview, jehož data byla zpracována prostřednictvím otevřeného kódování. Na základě výsledků z výzkumného šetření jsem zformulovala doporučení pro praxi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49810
Datum: 2021-07-01
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Pedagogika předškolního věku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 59968


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
vahalíková_2021_dp.pdf 2.181Mb PDF Zobrazit/otevřít None
vahalíková_2021_op.docx 17.89Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
vahalíková_2021_vp.pdf 156.9Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet