Přímý marketing jako efektivní nástroj komunikace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Přímý marketing jako efektivní nástroj komunikace |
Autor: |
Kropáčová, Jana
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá efektivitou direkt marketingu a jeho úspěšným zavedením do integrované komunikace maloobchodní firmy, jejíž hlavní výhody jsou jasná cílová skupina, stálá klientela a zavedená firma. Projektová část obsahuje doporučení a návrhy řešení týkajících se direkt marketingových nástrojů, například důležitost tvorby databáze, vytvoření webových stránek, návrh direkt marketingové kampaně či způsoby práce s databází. Práce jasně naznačuje, že u této firmy bude direkt marketing efektivní pouze s propojením dalších aktivit marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4973
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
7597
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet