Příběhy v rozvoji gramotnosti dětí v mateřské škole
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Příběhy v rozvoji gramotnosti dětí v mateřské škole |
Autor: |
Vacatová, Renata
|
Vedoucí: |
Petrová, Zuzana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je empirického charakteru a zabývá se využitím čtených příběhů v rozvoji literární gramotnosti dětí v prostředí mateřské školy. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení jednotlivých pojmů týkajících se rozvoje gramotností vpředškolním vzdělávání vsouvislosti sužitím příběhu vedukačním procesu. Praktická část objasňuje výsledky kvalitativně orientovaného výzkumu. Ten je realizován prostřednictvím pozorování a polostrukturovaného rozhovoru sdětmi při čtení příběhu vmateřské škole. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49685
|
Datum:
|
2020-10-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
57221
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet