Příprava dítěte v domácím prostředí zaměřená na vstup do základní školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Příprava dítěte v domácím prostředí zaměřená na vstup do základní školy |
Autor: |
Ondruchová, Iveta
|
Vedoucí: |
Petrů Puhrová, Barbora
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá přípravou dítěte v domácím prostředí se zaměřením na vstup do školy, konkrétně na odlišnosti z hlediska typu rodiny a způsobu vzdělávání dítěte zejména individuálního vzdělávání a vzdělávání dítěte v MŠ. Práce se zaměřuje na konkrétní oblasti v přípravě dítěte na vstup do školy. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část, přičemž v teoretické části bylo cílem popsat pojmy a teoretická východiska, které se týkají problematiky přípravy dítěte na vstup do školy v domácím prostředí. Výzkumné šetření bylo provedeno formou dotazníku, který byl určen především pro rodiče předškolních dětí s povinnou předškolní docházkou. Cílem výzkumné šetření bylo zjistit odlišnosti v domácí přípravě dítěte mezi rodinami manželskými a ostatními, dále mezi dětmi vzdělávanými v MŠ a vzdělávanými v rámci individuálního vzdělávání. Zjištěná data byla vyhodnocena a interpretována. Součástí práce je i doporučení do praxe. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49676
|
Datum:
|
2020-10-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
57209
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet