Názory učitelů mateřských škol na úroveň školní připravenosti dětí
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Názory učitelů mateřských škol na úroveň školní připravenosti dětí |
Autor: |
Maříková, Vendula
|
Vedoucí: |
Petrů Puhrová, Barbora
|
Abstrakt:
|
Tématem této bakalářské práce jsou názory učitelů mateřských škol na úroveň školní připravenosti dětí. Práce je výzkumného charakteru. Teoretická část je zaměřena na předškolní vzdělávání jako předpoklad školní připravenosti dětí a důležitý článek, který podporuje jejich všestranný rozvoj. Práce vymezuje pojmy školní zralosti a připravenosti, které představují důležitou podmínku pro nástup do základní školy. Významným prvkem je i učitel, jehož názory na problematiku školní připravenosti dětí jsou pro tuto práci stěžejní. Cílem empirické části bylo zjistit postoje učitelů k problematice školní připravenosti dětí. Data byla získána prostřednictvím dotazníkového šetření, jehož výzkumným souborem byli učitelé mateřských škol v ČR. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49674
|
Datum:
|
2020-10-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
57206
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet