Využití školní zahrady k podpoře přírodovědného vzdělávání v mateřské škole
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití školní zahrady k podpoře přírodovědného vzdělávání v mateřské škole |
Autor: |
Hejděncová, Martina
|
Vedoucí: |
Trávníčková, Petra
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce má aplikační charakter a je zaměřena na využití školní zahrady k podpoře přírodovědného vzdělávání v mateřské škole. V teoretické části se pozornost soustřeďuje na sumarizaci poznatků o koncepci badatelsky orientovaného vzdělávání, popis specifik užití této koncepce v mateřské škole a objasnění využití školních zahrady v badatelsky orientovaném vzdělávání. V praktické části je zpracována sada badatelských aktivit, která byla realizována na školní zahradě vybrané mateřské školy s dětmi předškolního věku. Evaluace byla uskutečněna prostřednictvím pozorování učitelky mateřské školy a vlastní reflexí autorky. Vzávěru práce je představeno doporučení pro praxi mateřských škol. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49666
|
Datum:
|
2020-10-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
57195
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet