Preference učitelů mateřských škol při výběru a využívání různých informačních zdrojů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Preference učitelů mateřských škol při výběru a využívání různých informačních zdrojů |
Autor: |
Soldánová, Zuzana
|
Vedoucí: |
Majerčíková, Jana
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku využívání informačních zdrojů pohledem učitelů mateřských škol. Práce má teoreticko-empirický charakter. Cílem bakalářské práce je vymezit teoretická východiska zaměřené na různé informační zdroje využívané učiteli mateřských škol a zároveň zjistit, s jakými informačními zdroji nejčastěji tito učitelé pracují. V teoretické části jsou shrnuté požadavky na odbornou připravenost učitelů a popsány informační zdroje, které učitelé využívají. Praktická část je založena na analýze získaných dat, jejich interpretaci a vyhodnocení výsledků. Data pro výzkum byla zjišťována prostřednictvím dotazníku určeného učitelům mateřských škol. Bylo zjištěno, že učitelé pro svou přípravu na práci s dětmi nejčastěji preferují internet. Dalším zjištěním bylo, že využívání informačních zdrojů souvisí s délkou pedagogické praxe učitele. Naopak vzdělání učitelů nesouvisí s využíváním informačních zdrojů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49651
|
Datum:
|
2020-10-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
57179
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet