Uplatnění portfolia žáka učitelem v hodinách prvouky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Uplatnění portfolia žáka učitelem v hodinách prvouky |
Autor: |
Hromadová, Adéla
|
Vedoucí: |
Wiegerová, Adriana
|
Abstrakt:
|
V posledních letech prochází český vzdělávací systém řadou změn. Tyto změny lze také pozorovat v závislosti k přírodovědnému vzdělávání. Předkládaná diplomová práce je věnována hledání možností pro aplikování portfolia v předmětu prvouka. Autorka v teoretické části pojem portfolio charakterizuje i analyzuje z různých koncepčních hledisek. Ve výzkumné části se soustřeďuje na popsání reality ve školách, resp. v třídách a sleduje, jak se žákovské portfolio používá na hodinách prvouky, a jak s ním učitelé umí pracovat. Součástí diplomové práce je také prezentace výsledků výzkumu, který byl realizován prostřednictvím kvalitativního designu na základě obsahové analýzy deseti portfolií a pomocí rozhovorů s učitelkami, které portfolia při didaktických strategiích používají. K zajímavým zjištěním výzkumu patří, že portfolio je v praxi využíváno k poznání sebe sama a že může také obsahovat i slovní hodnocení. V závěru práce jsou překládány limity a diskuse výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49615
|
Datum:
|
2020-10-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro 1. stupeň základní školy |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
57140
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet