Didaktické strategie učitelů preferované v povinném předškolním vzdělávání

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Didaktické strategie učitelů preferované v povinném předškolním vzdělávání

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Didaktické strategie učitelů preferované v povinném předškolním vzdělávání
Autor: Zakopalová, Nikola
Vedoucí: Majerčíková, Jana
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na zjišťování volených didaktických strategií učitelů mateřských škol při vzdělávání dětí plnících povinnou předškolní docházku. Práce představuje teoretické koncepce týkající se didaktických strategií při práci s dětmi v povinném předškolním vzdělávání. Výzkum byl uskutečněn pomocí nestrukturovaného pozorování, polostrukturovaného interview a obsahové analýzy dokumentů. Výzkumné šetření odhalilo preferované didaktické strategie učitelů v povinném předškolním vzdělávání.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49609
Datum: 2020-10-07
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Pedagogika předškolního věku
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 57133


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
zakopalová_2021_dp.pdf 2.264Mb PDF Zobrazit/otevřít None
zakopalová_2021_op.docx 19.16Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
zakopalová_2021_vp.docx 20.29Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet