Didaktické strategie učitelů preferované v povinném předškolním vzdělávání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Didaktické strategie učitelů preferované v povinném předškolním vzdělávání |
Autor: |
Zakopalová, Nikola
|
Vedoucí: |
Majerčíková, Jana
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na zjišťování volených didaktických strategií učitelů mateřských škol při vzdělávání dětí plnících povinnou předškolní docházku. Práce představuje teoretické koncepce týkající se didaktických strategií při práci s dětmi v povinném předškolním vzdělávání. Výzkum byl uskutečněn pomocí nestrukturovaného pozorování, polostrukturovaného interview a obsahové analýzy dokumentů. Výzkumné šetření odhalilo preferované didaktické strategie učitelů v povinném předškolním vzdělávání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49609
|
Datum:
|
2020-10-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Pedagogika předškolního věku |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
57133
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet