Průzkum trhu zaměřený na efektivnost marketingové komunikace společnosti Havlík Opal s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Průzkum trhu zaměřený na efektivnost marketingové komunikace společnosti Havlík Opal s.r.o. |
Autor: |
Marková, Kamila
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Téma mé bakalářské práce bylo "Průzkum trhu zaměřený na znalost výrobků a efektivnost marketingové komunikace společnosti Havlík Opal s.r.o." Cílem této práce bylo provést pomocí dotazníku analýzu stávajících komunikačních aktivit a vypracovat doporučení pro zvýšení znalosti výrobků a efektivnost marketingové komunikace. V teoretické části jsem teoretická východiska zabývající se problematikou marketingové komunikace a výrobkem samotným. Čerpala jsem z monografií, periodik, odborné literatury, internetu a interních informací firmy. Cílem analytické části mé bakalářské práce bylo na základě vyhodnocení dotazníků navrhnout marketingovou strategii a provést nákladovou a rizikovou analýzu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/495
|
Datum:
|
2006-05-19 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.05.2008
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
1095
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet