Tvorba databáze a strategie při získávání abonentů deníků MF Dnes a Lidových novin ve Zlínském regionu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tvorba databáze a strategie při získávání abonentů deníků MF Dnes a Lidových novin ve Zlínském regionu |
Autor: |
Pokorná, Ivana
|
Vedoucí: |
Vorlová, Růžena
|
Abstrakt:
|
Cílem mojí bakalářské práce je zhodnocení stávajícího stavu získávání nových předplatitelů ve společnosti Mafra a.s., vytvořit databázi potenciálních předplatitelů daných segmentů a navrhnout strategii získání nových předplatitelů deníků Mladá fronta DNES a Lidových novin. V teoretické části chci zmapovat jednotlivé formy marketingové komunikace, tvorbu databáze, média využívané k oslovení zákazníků a jednotlivé strategie oslovování zákazníků. V praktické části pak představím firmu Mafra a.s., analyzuji jakým způsobem jsou získávání předplatitelé nyní, vytvořím databázi potencionálních zákazníků konkrétních segmentů a navrhnu strategii k jejich oslovení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4952
|
Datum:
|
2007-12-07 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2012
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
7397
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet