Tvorba databáze a strategie při získávání abonentů deníků MF Dnes a Lidových novin ve Zlínském regionu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tvorba databáze a strategie při získávání abonentů deníků MF Dnes a Lidových novin ve Zlínském regionu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Tvorba databáze a strategie při získávání abonentů deníků MF Dnes a Lidových novin ve Zlínském regionu
Autor: Pokorná, Ivana
Vedoucí: Vorlová, Růžena
Abstrakt: Cílem mojí bakalářské práce je zhodnocení stávajícího stavu získávání nových předplatitelů ve společnosti Mafra a.s., vytvořit databázi potenciálních předplatitelů daných segmentů a navrhnout strategii získání nových předplatitelů deníků Mladá fronta DNES a Lidových novin. V teoretické části chci zmapovat jednotlivé formy marketingové komunikace, tvorbu databáze, média využívané k oslovení zákazníků a jednotlivé strategie oslovování zákazníků. V praktické části pak představím firmu Mafra a.s., analyzuji jakým způsobem jsou získávání předplatitelé nyní, vytvořím databázi potencionálních zákazníků konkrétních segmentů a navrhnu strategii k jejich oslovení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/4952
Datum: 2007-12-07
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 07.12.2012
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 7397


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pokorná_2008_bp.pdfZablokované 738.5Kb PDF
pokorná_2008_vp.doc 51.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
pokorná_2008_op.doc 49.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet