Projekt budování obchodní značky Zina
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt budování obchodní značky Zina |
Autor: |
Kostková, Martina
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá zpracováním projektu na budování obchodní značky v rodinném podniku. Na začátku práce je zpracována literární rešerše vztahující se k oblasti brandingu a marketingu. Dále je analyzován současný stav stavebního trhu, konkurence, odběratelů, dodavatelů, substitutů a nově vstupujících firem do odvětví pomocí Porterova modelu pěti sil, proveden kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů, PESTLE analýza a SWOT analýza. Na základě výsledků byl sestaven projekt budování obchodní značky složený ze čtyř akčních plánů, který byl následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Výsledky této práce umožní nově vznikajícímu rodinnému podniku budo-vání vlastní obchodní značky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49514
|
Datum:
|
2020-07-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing, specializace Design management |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
56877
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet