Projekt budování obchodní značky Zina

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt budování obchodní značky Zina

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt budování obchodní značky Zina
Autor: Kostková, Martina
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá zpracováním projektu na budování obchodní značky v rodinném podniku. Na začátku práce je zpracována literární rešerše vztahující se k oblasti brandingu a marketingu. Dále je analyzován současný stav stavebního trhu, konkurence, odběratelů, dodavatelů, substitutů a nově vstupujících firem do odvětví pomocí Porterova modelu pěti sil, proveden kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů, PESTLE analýza a SWOT analýza. Na základě výsledků byl sestaven projekt budování obchodní značky složený ze čtyř akčních plánů, který byl následně podroben časové, nákladové a rizikové analýze. Výsledky této práce umožní nově vznikajícímu rodinnému podniku budo-vání vlastní obchodní značky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49514
Datum: 2020-07-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 56877


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
kostková_2020_dp.pdf 2.486Mb PDF Zobrazit/otevřít None
kostková_2020_op.docx 24.65Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
kostková_2020_vp.docx 25.12Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet