Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků v internetovém obchodě Notino |
Autor: |
Fleková, Tereza
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
V předkládané diplomové práci je cílem analyzovat současný stav spokojenosti zákazníků s činností a službami internetového obchodu Notino.cz a na základě této analýzy vytvořit vlastní projekt zvýšení spokojenosti zákazníků. Základem vytvoření vlastního projektu je analýza současného stavu provedená klasickými nástroji marketingu - PEST analýzou, SWOT analýzou a marketingovým průzkumem. Základem marketingového průzkumu je analýza hodnocení, recenzí a referencí na internetu. Výsledkem analýzy je identifikace nedostatků, na jejímž základě je navrženo vlastní řešení zvýšení spokojenosti zákazníků internetového obchodu Notino.cz. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49512
|
Datum:
|
2020-07-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
56874
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet