Filantropický přístup k vývoji mobilních her a jejich možný dopad na společnost
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Filantropický přístup k vývoji mobilních her a jejich možný dopad na společnost |
Autor: |
Stoličná, Ema
|
Vedoucí: |
Kuruc, Marián
|
Abstrakt:
|
Žijeme v době digitálních médií a technologií, které nám usnadňují život. Denně trávíme hodiny a hodiny v záři digitálních obrazovek počítačů, tabletů, televizorů a smartphonů, které nám poskytují nejen nové pracovní či vzdělávací možnosti, ale i hromadu zábavy, například formou her. Je to právě herní průmysl, který navzdory své krátké existenci, dokázal svými ročními globálními obraty překonat i filmový, televizní a hudební průmysl. Kromě doby digitální, žijeme i v dobách, kdy naše planeta strádá a zrychleně umírá. V době násilí, nenávisti, nemocí, neštěstí, ale i v době vzájemné pomoci ať už přímo nebo prostřednictvím charitativních organizací. Tyto většinou aktivistické seskupení jsou však často závislé na finančních darech a filantropických příspěvcích od lidí či jiných organizací. A proto se čím dál tím více majitelů velkých společností, hollywoodské hvězdy či obecně bohatí lidé, věnují filantropii a ročně darují i miliony USD na různé dobročinné účely. No, jak je na tom více a více prosperující herní průmysl? Věnuje se vůbec charitativní činnosti a filantropii? Herní vývojáři nejsou tak známí jako filmové či hudební celebrity, abychom věděli o jejich soukromé štědrosti či fondech. Pokud se tedy herní průmysl věnuje i charitě, jak? Je možné vytvořit filantropickou hru na základě odpovědí na tyto otázky? |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49484
|
Datum:
|
2019-12-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Digitální design |
Studijní obor:
|
Multimédia a design - Digitální design |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
56828
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet