Komunikační strategie sociálních sítí Academia Film Olomouc
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie sociálních sítí Academia Film Olomouc |
Autor: |
Chlebková, Jennifer
|
Vedoucí: |
Gartnerová, Eva
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o sociálních sítích filmového festivalu Academia Film Olomouc jako nástroji marketingové komunikace kulturní akce popularizující vědu. Cílem práce je zmapovat současnou komunikaci festivalu v tomto prostředí a na základě zjištěných poznatků navrhnout uplatnitelná doporučení potenciálně vedoucí k efektivnější komunikaci s cílovou skupinou festivalu na jednotlivých platformách. V teoretické části práce jsou představeny pojmy sociální sítě, marketing na sociálních sítích a content marketing neboli obsahový marketing, které jsou obohaceny o definice klíčových pojmů. Praktická část bakalářské práce je pojata jako případová studie sociálních sítí festivalu AFO. Case study je složena ze tří komplexních rovin - z dotazníkového šetření s cílovou skupinou festivalu, rozhovoru s vedoucí komunikace festivalu a analýzy dat sociálních sítí festivalu. Závěr bakalářské práce tvoří konkrétní doporučení a návrhy pro zlepšení komunikační strategie sociálních sítí festivalu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49465
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56803
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet