Komunikační strategie sociálních sítí Academia Film Olomouc

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie sociálních sítí Academia Film Olomouc

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie sociálních sítí Academia Film Olomouc
Autor: Chlebková, Jennifer
Vedoucí: Gartnerová, Eva
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o sociálních sítích filmového festivalu Academia Film Olomouc jako nástroji marketingové komunikace kulturní akce popularizující vědu. Cílem práce je zmapovat současnou komunikaci festivalu v tomto prostředí a na základě zjištěných poznatků navrhnout uplatnitelná doporučení potenciálně vedoucí k efektivnější komunikaci s cílovou skupinou festivalu na jednotlivých platformách. V teoretické části práce jsou představeny pojmy sociální sítě, marketing na sociálních sítích a content marketing neboli obsahový marketing, které jsou obohaceny o definice klíčových pojmů. Praktická část bakalářské práce je pojata jako případová studie sociálních sítí festivalu AFO. Case study je složena ze tří komplexních rovin - z dotazníkového šetření s cílovou skupinou festivalu, rozhovoru s vedoucí komunikace festivalu a analýzy dat sociálních sítí festivalu. Závěr bakalářské práce tvoří konkrétní doporučení a návrhy pro zlepšení komunikační strategie sociálních sítí festivalu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49465
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56803


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
chlebková_2020_dp.pdf 5.019Mb PDF Zobrazit/otevřít None
chlebková_2020_op.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
chlebková_2020_vp.pdf 135.8Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet