CSR společnosti The LEGO Group
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
CSR společnosti The LEGO Group |
Autor: |
Uhlíř, Daniel
|
Vedoucí: |
Šramová, Blandína
|
Abstrakt:
|
Tématem této bakalářské práce je koncept CSR neboli společenská odpovědnost firem. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. Teoretická část představuje definici konceptu vč. pojmů, které k ní patří a třípilířové struktury na které stojí. Pojednává také o hlavních zásadách konceptu, jeho výhodách i kritice. Analytická část se věnuje uplatnění konceptu CSR ve společnosti The LEGO Group. Pro uvedení kontextu je firma v této části představena a dále se analýza zabývá jednotlivými aplikacemi principů společenské odpovědnosti v jejím prostředí zaměřeným na tři klíčové oblasti zájmu, kterými jsou děti, životní prostředí a lidé. Součástí analytické části práce je výzkum zaměřený na zkušenost zaměstnanců se strategií CSR ve společnosti The LEGO Group. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49434
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
56745
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet