Marektingová komunikace značky ŠKODA v historickém kontextu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marektingová komunikace značky ŠKODA v historickém kontextu |
Autor: |
Lahovská, Dita
|
Vedoucí: |
Šramová, Blandína
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá vývojem propagace (moderněji marketingové komunikace) značky ŠKODA v historickém kontextu. Na základě teoretických poznatků z odborné literatury, bádání a analýz dobových archiválií a vlastního výzkumu v praktické části, vyhodnocuje, které nástroje marketingové komunikace značka ŠKODA v minulosti využívala a jak je vnímána spotřebiteli. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49420
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56727
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet