Marketingová komunikace inovační činnosti základní školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace inovační činnosti základní školy |
Autor: |
Houfková, Ivana
|
Vedoucí: |
Šramová, Blandína
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce s názvem Marketingová komunikace inovační činnosti základní školy má za cíl zjistit, jak efektivní byla marketingová komunikace inovační činnosti na základní škole, respektive míru spokojenosti rodičů dětí, které navštěvují Základní školu v Čáslavi, s online výukou a s komunikací školy ve specifické době způsobené pandemickou situací v naší zemi. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na vymezení a teoretická východiska pojmů marketing, komunikace, marketingová komunikace a inovace s přesahem do oblasti školství. V praktické části práce zkoumá nakolik efektivní byla komunikace školy při implementaci inovačních aktivit. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49410
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
56715
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet