Vliv mikroinfluencera Damjana Siriškiho na image značky Nugget Clothing

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv mikroinfluencera Damjana Siriškiho na image značky Nugget Clothing

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv mikroinfluencera Damjana Siriškiho na image značky Nugget Clothing
Autor: Bartko, Tomáš
Vedoucí: Banyar, Milan
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na spolupráci mezi mikroinfluencerem a značkou oblečení. Cílem práce je zjistit, jak je tato spolupráce vnímaná mezi spotřebiteli, zda je tato spolupráce přínosná a má smysl a zda byly naplněny cíle této spolupráce. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část shrnuje základní teoretické poznatky týkající se problematiky influencer marketingu, Instagramu a budování značky. Praktická část je zpracována na základě teoretické rešerše. Zvolený problém je řešen pomocí dvou metod. A to pomocí polostrukturovaných rozhovorů s mikroinfluencerem a zástupcem značky. Dále pomocí dotazníkového šetření, který se zaměřuje na názory respondentů a jejich vnímání spolupráce mikroinfluencera Damjana Siriškiho a značky Nugget.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49378
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 56674


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bartko_2020_dp.pdf 1.655Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bartko_2020_op.doc 151Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bartko_2020_vp.pdf 473.2Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet