Světlo ve 3D digitální animaci
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Světlo ve 3D digitální animaci |
Autor: |
Brokl, Jakub
|
Vedoucí: |
Gregor, Lukáš
|
Abstrakt:
|
Práce komplexně shrnuje techniky svícení ve 3D digitálním animovaném filmu. Ukazuje důležité světelné principy a uvádí do terminologie světelných pojmů. Popisuje typy virtuálních světel a práci s nimi, přičemž klade důraz na samotný průběh práce. Postupy přejímá od předních zahraničních studií. Praktická část se pak věnuje výrobě krátkého CGI animovaného filmu Slunce, kde autor mimo jiné prakticky uplatňuje poznatky z teoretické části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49362
|
Datum:
|
2019-12-02 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ateliér Animovaná tvorba |
Studijní obor:
|
Animovaná tvorba |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56609
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet