Vliv mediálního obsahu na well-being generace Z
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv mediálního obsahu na well-being generace Z |
Autor: |
Vilímovská, Vendula
|
Vedoucí: |
Šramová, Blandína
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá tématem vlivu mediálního obsahu na well being příjemců, v případě této bakalářské práce členů Generace Z. Teoretická část popisuje generaci Z a její mediální preference, dále se zabývá tématem emocí, teorií pozitivní psychologie a štěstí. Praktická část obsahuje výsledky provedeného výzkumu o vlivu mediálního obsahu na well being generace Z, který vycházel z polostrukturovaných rozhovorů se členy této generace a obsahuje i následnou analýzu získaných dat. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49358
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
56601
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet