Vliv marketingových nástrojů na volbu vysoké školy u generace Z
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv marketingových nástrojů na volbu vysoké školy u generace Z |
Autor: |
Válková, Barbora
|
Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá vlivem marketingových nástrojů na volbu vysokých škol u zástupců generace Z. Teoretická část se věnuje segmentaci generací, marketingovým strategiím vysokých škol v ČR a marketingovým komunikacím využívajících se k zacílení na generaci Z. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum dotazníkovým šetřením a kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů se zástupci generace Z. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/49355
|
Datum:
|
2020-01-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
56598
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet