Vliv marketingových nástrojů na volbu vysoké školy u generace Z

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv marketingových nástrojů na volbu vysoké školy u generace Z

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv marketingových nástrojů na volbu vysoké školy u generace Z
Autor: Válková, Barbora
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Práce se zabývá vlivem marketingových nástrojů na volbu vysokých škol u zástupců generace Z. Teoretická část se věnuje segmentaci generací, marketingovým strategiím vysokých škol v ČR a marketingovým komunikacím využívajících se k zacílení na generaci Z. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum dotazníkovým šetřením a kvalitativní výzkum formou hloubkových rozhovorů se zástupci generace Z.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49355
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56598


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
válková_2020_dp.pdf 1.594Mb PDF Zobrazit/otevřít None
válková_2020_op.doc 154Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
válková_2020_vp.doc 151.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet