Humor v televizní reklamě společnosti Air Bank

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Humor v televizní reklamě společnosti Air Bank

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Humor v televizní reklamě společnosti Air Bank
Autor: Slezáčková, Gabriela
Vedoucí: Horňák, Pavel
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá užitím humoru v televizní reklamě bankovní společnosti Air Bank. Práce je členěna na dvě hlavní části. Teoretická část práce objasňuje pojmy vtahující se k problematice reklamy, její historii a formám. Dále se zabývá prvky a nežádoucími účinky humoru. Zasahuje do oblasti bankovnictví a služeb, které tento segment poskytuje. V neposlední řadě se zabývá metodikou výzkumu a stanovuje výzkumné otázky, které jsou postaveny tak, aby zodpověděly hlavní cíl práce. Praktická část nejdříve představuje vybranou bankovní společnost, její vize, cíle, způsob komunikace. A poté vyhodnocuje odpovědi kvalitativního výzkumu, jehož výsledky zodpovídají výzkumné otázky práce, na základě kterých je poté navrhnuto doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49346
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56587


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
slezáčková_2020_dp.pdf 2.008Mb PDF Zobrazit/otevřít None
slezáčková_2020_op.doc 153.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
slezáčková_2020_vp.pdf 157.4Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet