Kampaně společnosti Greenpeace komunikující problematiku jednorázových plastů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Kampaně společnosti Greenpeace komunikující problematiku jednorázových plastů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Kampaně společnosti Greenpeace komunikující problematiku jednorázových plastů
Autor: Sehnalová, Karolína
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Tato bakalářská práce "Kampaně společnosti Greenpeace komunikující problematiku jednorázových plastů" se zabývá sociální reklamou a neziskovou organizací Greenpeace. První část práce tyto pojmy definuje a poskytuje teoretickou základnu pro její druhou část, která pojednává o sociálně marketingové komunikaci problematiky jednorázových plastů u čtyř různých poboček společnosti Greenpeace, konkrétně jde o pobočky Východní Asie, Spojených státu amerických, Německa a České republiky. Tato druhá část se zabývá sběrem a následnou analýzou druhotných dat a jejich vzájemným porovnáváním za účelem vymezení rozdílných, nebo právě totožných přístupů v případě komunikace stejného tématu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/49345
Datum: 2020-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 56586


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
sehnalová_2020_dp.pdf 5.096Mb PDF Zobrazit/otevřít None
sehnalová_2020_op.doc 117Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
sehnalová_2020_vp.doc 152.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet